14 November 2010

hakikat duit

Rahsia Kejayaan Di Dalam Perniagaan Internet Bermula Daripada Keazaman & Tekad. Azam Untuk Berjaya & Tekad Tidak Akan Mudah Menyerah Kalah.
Sekarang adalah MASA yang tepat dan sangat sesuai untuk anda BUAT duit dengan perniagaan ini. 
Apa yang penting? KERJASAMA ANDA UNTUK TIDAK RAGU DENGAN PERNIAGAAN INI, SERTAI KAMI dan.. DIJAMIN DAPAT DUIT$$. Kerana ini program yang baru dilancarkan. Tiada istilah “tepu”. Keahlian belum beratus ribu. Saingan masih terbuka. Pasaran keseluruh Malaysia termasuk Sabah/ Sarawak, Brunei dan Singapura = tersedia untuk anda teroka ! Kaedah re-entry juga membantu anda membina pendapatan berterusan, walaupun anda mendaftar awal dan habis awal. Tapi anda ada satu akaun baru lagi dan terus menerima insentif hebat daripada akaun baru tersebut.
Marketing Plan lebih adil memihak untuk Ahli.
PAYOUT = Yang tinggi kepada penaja (20%) tidak termasuk insentif kepimpinan, insentif iGrow, 2 insentif POOL dan ada aplikasi re-entry yang menjana pendapatan berterusan kepada rakaniaga !

Ini perniagaan yg sah & berlesen, dan mempunyai produk maya pakej laman web.

Pasti lebih mudah untuk anda promote serta Anda berpeluang mendapat 6 jenis insentif yang boleh diperolehi “secara serentak” dengan mudah, kerana murah = lebih ramai yang mampu join !! . Maka lajulah “income” anda dan semua orang bergerak !
RAHSIA RM150...
Rahsia pelik yang tak berapa pelik yang bakal merubah hidup anda
IDEA TERKINI DAN TERBUKTI DALAM MENJANA WANG
RAHSIA BAGAIMANA ANDA MUNGKIN TIDAK MISKIN
DENGAN KELUARKAN RM150 TETAPI ADA KEMUNGKINAN
ANDA JADI KAYA DAN RAYA RM100,000 DENGAN
KELUARKAN RM150 SEKALI SAHAJA

PASTI! INI BUKAN KALI PERTAMA ANDA
MEMANDANG @ MEMBACA AYAT-AYAT INI DAN ANDA MENYAMPAH DAN TIDAK MENGHIRAUKAN LANGSUNG. JIKA ANDA MELAKUKAN PERKARA YANG SAMA SEPERTI SELALUNYA MAKA ANDA PASTI AKAN KEKAL SEPERTI SELALUNYA, APA KATA ANDA BERTINDAK KALI INI DENGAN RESPON POSITIF KEPADA LAMAN WEB PELIK INI.

Mana mungkin anda dapat pendapatan LUAR BIASA kalau masih suka dengan “ALASAN BIASA”.. ikut CARA orang gagal yang kecewa dan putus asa.
Dengan cara yang betul, usaha yang betul dan keberkatan dari Tuhan..kita boleh dapat duit banyak. Semua cara dan usaha yang akan kita buat ini mestilah kena ada ”KESANGGUPAN & KESUNGGUHAN”. Tanya pada diri kita.. Sanggup atau tidak hendak cari pendapatan lebih? Sanggup ke nak jadi kaya? Sanggup ke nak bagi yang terbaik untuk keluarga tersayang? Yang pasti....

TIADA SIAPA YANG DILAHIRKAN UNTUK GAGAL MELAINKAN MEREKA MEMILIH UNTUK GAGAL KERANA...

PILIHAN DI TANGAN KITA UNTUK BERUBAH KEGAGALAN YANG NYATA ADALAH KEGAGALAN UNTUK MENCUBA.

SERTAILAH KAMI

No comments:

Post a Comment